Ny podcast om musik och lärande

Det femte avsnittet av Konstnärligt talat handlar om musik och lärande. Det börjar med blockflöjtspip och slutar med framtidsspaningar och däremellan träffar vi bl a Maria Larsson och Helena Wattström samt studenter från musiklärarutbildningen. Vi pratar också med Ron Davis Alvarez från El Sistema och besöker Dream Orchestra, ett musikpedagogiskt projekt för bl a flyktingbarn. Programledare Markus Görsch, producent Kenneth Hedlund.

Konstnärligt talat finns att lyssna och prenumerera på via Podcaster, Acast och Soundcloud.